Vsebinski marketing. Vsebina, ki prodaja - Reflektor Marketing

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing

Koristna vsebina

Vsebinski marketing je izraz, ki ga zasledimo vse pogosteje. Živimo v svetu, kjer velika večina ljudi uporablja internet ter se pred skoraj vsakim nakupom tudi konkretno pozanimajo. Na to lahko odgovorimo z vsebinskim marketingom. Kaj točno pa je vsebinski marketing in zakaj ga potrebujete?

Vsebinski marketing je strateški marketinški pristop, pri katerem se osredotočamo na ustvarjanje vsebine, ki je koristna in relevantna. Vsebino dosledno distribuiramo preko različnih kanalov k jasno določeni ciljni skupini, s pomočjo česa stremimo k ustvarjanju odnosov z ljudmi, se prikažemo v njihovih očeh kot strokovnjaki na svojem področju in jih nagovarjamo, da smo vredni zaupanja in sodelovanja/nakupa.

Tek na dolge proge z vsebinskim marketingom

Vsebinski marketing pripomore k boljšemu poslovanja predvsem na daljši rok. Če vam kdo reče, da vam bo vsebinski marketing pomagal do strašanskega napredka v enem mesecu, še ni izvajal poglobljen, namenski in načrtno izpeljan vsebinski marketing. Rezultati se začnejo kazati po nekaj mesecih, po nekje enem letu ali nekoliko manj pa je občutna razlika v napredku, katera se nato iz meseca v mesec samo še stopnjuje.

Vsebinski marketing ima na dolgi rok koristi, katerih si sedaj še sploh ne znate predstavljati.

Prepleten je z uporabo socialnih omrežij, email marketinga, ostalenga digitalnega oglaševanja in veliko ostalimi načini distribucije vsebine. Več marketinških kanalov kot uporabimo za distribucijo vsebine do uporabnikov, tem boljše.

Vsebinski marketing zajema različne načine oblikovanja in distribucije vsebine, kot so: blog prispevki, infografike, članki, nasveti, seminarji, predstavitve, spletni seminarji (t.i. webinarji), podcasti ipd.

Glavne prednosti vsebinskega marketing so:
• Gradi zaupanje med podjetjem in odjemalci
• Podjetje pozicionira kot strokovno podkovano v svoji branži
• Pritegne nove potencialne odjemalce in partnerje
• Izboljša pozicijo podjetja na trgu in ugled
• Izboljša pozicijo na spletnih iskalnikih, kot so Google
• Je pomembna vez z odjemalci, zaradi katere podjetje obdrži obstoječe stranke, neguje odnose ter ustvari “brand promotorje”

Naš način dela

Je vsebinski marketing pristop, ki bi se ga želeli posluževati? Naj vam povemo, da je proces dolgotrajen in ZELO koristen ter profitabilen ob ustreznem načrtovanju in pravilni izvedbi. Skupaj bomo prediskutirali, kaj so vaše želje in cilji, saj bomo na podlagi tega oblikovali dolgoročno strategijo, da bo vsebinski marketing v pravem pomenu besede. To pomeni večjo izpostavljenost podjetja oz. blagovne znamke, večjo prepoznavnost, večje zaupanje strank in potencialnih strank, višje pozicije v spletnih iskalnikih, posledično tudi večjo obiskanost spletnih strani in višja stopnja konverzij in še bi lahko naštevali...

Naj vaša vsebina zares vsebuje koristne informacije.

Kako nas ocenjujejo drugi: