Medijski zakup, medijsko načrtovanje - Reflektor Marketing

Medijski zakup

Medijski zakup

Kaj je medijski zakup?

Ste se kdaj ob pogledu na oglasne panoje, med ogledom tv oglasov ali poslušanjem radio oglasov vprašali, kdo stoji za oglasom ter se vas trudi informirati kar se da prijetno in izčrpno? To počnemo marketinške agencije, ki skrbimo za načrtovanje marketinških kampanj, ustvarjanje oglasov in medijski zakup za naše naročnike.

Medijski zakup je načeloma izraz za zakup oglasnih površin tako v digitalnih kot tradicionalnih medijih. Mi se ga poslužujemo predvsem pri tradicionalnih medijih, kot so radio, televizija, oglasne površine na prostem, revije, časopisi ipd., digitalno oglaševanje pa zaradi svoje specifike ločimo.

Kako medijski zakup pripomore k uspehu?

Medijski zakup je koristen za vse vrste podjetij, ki želijo z oglaševanjem dosečti več ljudi. Na razpolago je kar nekaj medijev, vse pa se prične pri načrtovanju medijske stategije, po kateri se medijski zakup izvaja.

Medijska strategija upošteva cilje naročnika, zaradi katerih izberemo optimalni medij na podlagi kazalnikov kot so kakovost medija, cena, dojemanje medija kot relevantnega s strani ciljne skupine, odzivnosti, doseg medija in tako naprej.

Glavne prednosti medijskega zakupa preko agencije so:
• Visoka učinkovitost oglaševanja preko izbranih medijev
• Izkušnje na podlagi medijskega zakupa
• dobre pogajalske tehnike

Kako na reflektorju to delamo

Na Reflektorju se potrudimo, da vam medijski zakup in oglaševanje čim bolj olajšamo. Ravno zaradi tega vam zagotovimo maksimalen rezultat za višino vloženega denarja. Medijski zakup ni le pogajanje za čim nižjo ceno, temveč vam s poznavanjem posameznih oglaševalskih kanalov organiziramo zakup najbolj primernih medijev ob optimalni uri in z optimalnim sporočilom. Vsak medij ima svoje posebnosti, zaradi česa za vsakega prilagodimo sporočilo in način distribucije oz. prikazovanja oglasa.

Želite imeti svoj oglas na radiu, televiziji, plakatih po mestu ali kje drugje?

Kako nas ocenjujejo drugi: