Grafična podoba je prvi stik podjetja z ljudmi
Grafično oblikovanje je zelo pomembno za poslovanje vsakega podjetja. Grafična podoba predstavlja prvi stik potencialnega odjemalca s podjetjem, še preden ve, kaj podjetje ponuja in si ustvari pozitivno ali negativno mnenje. S profesionalnim in dovršenim designom lahko grafično oblikovanje pripomore k dojemanju podjetja in posledično tudi njegovih storitev/izdelkov kot profesionalnih in kvalitetnih.
Dovršeno grafično oblikovanje in grafični elementi se morajo odražati na vseh področjih poslovanja ter na vseh trženjskih in marketinških kanalih. To pomeni, da uporabljamo enake grafične elemente tako na tiskovinah, socialnih omrežjih, v digitalnem oglaševanju, na oglasnih bannerjih, plakatih in panojih, dopisnih listih in vseh ostalih vizualnih elementih komunikacije.
Pri grafičnem oblikovanju je veliko dejavnikov
Če pomislite že samo, kaj lahko sama barva logotipa in ostalih elementov grafičnega oblikovanja naredi, je neverjetno. Tukaj je glavno vprašanje, kako želimo, da grafično oblikovanje vpliva na odjemalce ter njihovo dojemanje vašega podjetja in produktov. Ogromen vpliv imajo tudi tipografija, dodatni grafični elementi, ozadja, postavitev elementov, velikost in še veliko ostalih dejavnikov, katere upoštevamo.
Za vas oblikujemo letake, plakate, vizitke, logotip, zloženke in prospekte ter druge kreativne vrste tiskovin. Prav tako oblikujemo spletne strani, kjer veliko časa namenimo ne le lepemu izgledu spletne strani, temveč tudi fukncionalnosti. Želimo, da je poleg odličnega izgleda spletna stran tudi maksimalno funkcionalna, in uporabniku prijazna.
Imeti logotip je eno, celostno grafično podobo (CGP) pa nekaj popolnoma drugega. Celostna grafična podoba je vizualna podoba podjetja, skupek vseh vizualnih smernic in omejitev predstavljanja podjetja z grafičnimi elementi. S celostno grafično podobo boste nadgradili grafično oblikovanje in postavili nova merila napram vašim konkurentom.
Glavne prednosti celostne grafične podobe so:
• Poskrbi za profesionalen izgled
• Usklajena predstavitev podjetja, nagovarja ciljno skupino
• Vzpodbuja določena čustva, kot so zaupanje, pripadnost, zvestoba
Naš način dela
Vizualna komunikacija je prvi stik podjetja s potenicalnimi kupci, zaradi česar jo jemljemo zelo resno. Ali gre za grafično oblikovanje letakov, brošur, zloženk in drugih tiskovin, ali pa za oblikovanje celostne grafične podobe - vsi grafični elementi morajo slediti določenemu cilju in rezultatu. V ta namen skupaj oblikujemo cilj, kako želimo, da ljudje dojemajo vaše podjetje in posamezne tiskane ali digitalne vizuale.
Poleg tega je zelo pomembna tudi kreativna vsebina in jasno sporočilo, zato vam skrbno sestavimo ali prilagodimo vsebino, da bo sporočilo razumljivo in približano bralcem.