Google Adwords - kralj spletnega oglaševanja
Spletno oglaševanje v zadnjih letih ne pozna meja. Tehnologija napreduje in mi z njo. Za vse nas je to odlična novica, kajti to pomeni, da lahko komuniciramo s potencialnimi kupci na vedno več načinov ter jih prepričamo v koristi, ki jih prinese sodelovanje z nami ali nakup našega proizvoda. Eden od najbolj priljubljenih in tudi visoko učinkovitih digitalnih oglaševalskih kanalov je oglaševanje preko Google Adwords.
Google Adwords je oglaševalski sistem oziroma platforma, ki jo je razvil Google za prikazovanje oglasov v njihovem oglaševalskem omrežju. Oglaševalci se na podlagi zakupa ključnih besed in besednih zvez potegujemo za oglaševalska mesta, katera so naši ciljni skupini prikazana med rezultati v iskalniku. Pri Google Adwords oglaševanju ciljamo na posamezne ključne besede ali besedne zveze, katere obiskovalci iščejo s pomočjo spletnih iskalnikov (v večini primerov Google) ter jim istočasno prikazujemo relevanten oglas vsebine, katero je iskal. S klikom na oglas ga privabimo na našo spletno ali pristajalno stran ter ga načrtno peljemo po različnih stopnjah nakupnega procesa.
Dvignite svojo uspešnost z Google Adwords oglasi
Oglaševanje preko sistema Google Adwords je lahko zelo učinkovito. Ena glavnih prednosti je ta, da lahko točno določimo kdaj se bo oglas prikazal ter kaj bo sporočal, poleg tega pa plačamo šele, ko obiskovalec nanj klikne. Ker nastane strošek oglaševanja šele, kadar obiskovalec klikne na oglas, je Google Adwords oglaševanje eno najbolj profitabilnih digitalnih načinov oglaševanja.
Glavne prednosti oglaševanja z Google Adwords so:
• merljivost oglasov
• optimizacija oglasov
• natančno ciljanje na podlagi ključnih besed
Z Google Adwords oglaševanjem bo vaš oglas ob pravem času, na pravem mestu. Potencialne stranke iščejo izdelke in storitve kot so vaše, treba jih je le opozoriti nase, kadar so v procesu odločanja ter jih speljati na svojo spletno stran.
Naš način dela
Na Reflektorju izgleda proces Google Adwords oglaševanja sledeče:
Preden sploh začnemo z oglaševanjem, se poglobimo v vaše podjetje, predvsem pa v potrebe vaših obstoječih in potencialnih odjemalcev. Tukaj je raziskava ključnega pomena. Skupaj ustvarimo različne tipične predstavnike vaših potencialnih kupcev, da jih lažje razumemo ter poznamo njihov način razmišljanja in proces nakupnega odločanja.
Ko imamo vse pripravljeno, je čas, da se poglobimo v ustvarjanje oglasov, ki bodo zaradi svoje učinkovitosti dvignili ne samo obisk spletne strani, temveč tudi prodajo. Poleg vseh metod raziskovanja in načrtovanja oglasov, dodamo še skrivnostno Reflektor začimbo, ki temelji predvsem na dolgoletnih izkušnjah z Adwords oglaševanjem in ustvarimo natančno ciljane, učinkovite oglase.