Email marketing, učinkovito digitalno oglaševanje - Reflektor Marketing

Email marketing

Email marketing

Ali ste vedeli, da je vsako leto poslanih na desetine milijard email sporočil

Komuniciranje s pomočjo email sporočil je v zadnjih letih zabeležilo drastičen porast, kar ga dela enega najpomembnejših komunikacijskih kanalov v današnji digitalni dobi.

Email marketing ni nič drugega, kot oglaševalsko komuniciranje preko email sporočil. Vendar se v ozadju skriva marsikaj. Email sporočila oz. emaili, ki jih pošiljamo našim kontaktom, morajo biti skrbno načrtovani, kjer bi lahko dejali, da mora imeti skoraj vsaka beseda svoj pomen in svoj vpliv. Enako je z grafičnimi elementi - s slikami, postavitvijo samega emaila, uporabo barv, oblike CTA (call to action) gumbov in tako naprej.

Eden ključnih pomenov pri email marketingu je pa odgovor na vprašanje komu bomo emaile pošiljali, kakšno vsebino, s kakšnim namenom bomo izvajali email marketing, ob kateri uri bomo pošiljali email sporočila in kako pogosto. Veliko oz. večina podjetij se poslužuje email marketinga, vendar niso deležni takšnega učinka ravno zaradi neupoštevanja vseh dejavnikov uspešne email kampanje.

Email marketing je lahko izjemno profitabilen

Na podlagi raziskav in dosedanjih email kampanjah lahko rečemo, da ima email marketing enega najvišjih ROI (Return of investment). Kar pomeni, da je pri email marketingu razmerje med vložkom sredstev in ustvarjenim prihodkom zelo visoko. Za vsak potrošen euro lahko zaslužite tudi do 3000% več.

Email marketing je tudi dosti bolj oseben in nevsiljiv način oglaševanja od ostalih, kajti ljudje se sami prijavijo na prejemanje email novic ter nam ob prijavi dovolijo pošiljanje emailov. Poleg tega jih lahko v emailu mirno nagovorimo ter nato preidemo na stvar in jih ne rabimo zasipati s ponudbami še isti trenutek.

Glavne prednosti Email marketinga so:
• Visoka učinkovitost
• Merljivost uspešnosti email marketing kampanij
• Testiranje in optimizacija

Naš način dela

Email marketing je način oglaševanja, ki ga svetujemo skoraj vsem našim naročnikom. Ob eni strani je odličen način za vzdrževanje odnosov s potencialnimi in že obstoječimi kupci, ob drugem pa lahko s pomočjo email marketinga lansiramo posebne ponudbe direktno v njihov email nabiralnik. Nekateri že imate poslovni model prilagojen takšnemu oglaševanju in ga je potrebno le implementirati ter zastaviti potrebne cilje, ostalim pa pomagamo tudi pripraviti in prilagoditi celoten model poslovanja in komuniciranja s strankami, da se bo skladal z email marketing kampanjami. Tukaj se osredotočamo na pošiljanje relevantne vsebine in ponudbe ozko segmentiranim skupinam, saj npr. moških ne zanimajo ženski čevlji ipd.

Pri email marketingu je tako kot pri ostalih načinih oglaševanja najbolj pomembno, kdo so naša ciljna skupina ter kaj so njihovi interesi in vedenjske značilnosti. Šele ko potencialne odjemalce razumemo, lahko zadovoljimo njihove potrebe in jim predstavimo oz. prodamo izdelek, ki jim bo koristil in s katerim bodo zadovoljni.

Vas zanima email marketing za vaše podjetje?

Kako nas ocenjujejo drugi:
Email marketing
5 (100%) od 17 ocen