Zakaj je oglaševanje z Google Adwords zlata jama - Reflektor Marketing
parallax background

Zakaj je oglaševanje z Google Adwords zlata jama

Vsi želimo biti maksimalno uspešni, kar pomeni, da moramo čim več prodati, kajne? Večini podjetij predstavlja pridobivanje novih strank največji podvig. Eden najbolj učinkovitih digitalnih načinov oglaševanja in pridobivanja strank je nedvomno Google Adwords.


Google Adwords oglaševanje je zlata jama za poslovneže, saj lahko drastično vpliva na uspešnost podjetja. Poglejmo si kako.

1. Oglas prikažemo ljudem, ki želijo vaš produkt kupiti


Največji čar oglaševanja s pomočjo sistema Google Adwords je v tem, da lahko prikažemo oglase ljudem, ki se maksimalno zanimajo za vaš produkt oz. storitev. Kako pa to vemo? S pomočjo raziskave ključnih besed in na podlagi besedne zveze, ki jo oseba vtipka v iskalnik, lahko predvidevamo v kateri stopnji odločitvenega procesa je ter ali se pripravlja na nakup.


Na primer poglejmo področje fizioterapije. Ljudje iščejo na področju Slovenije različne fizioterapevtske storitve. V letu 2016 so v Sloveniji v povprečju na mesec iskali stvari povezane s fizioterapijo več kot 40.000 krat.




Vendar je večina teh iskanj splošne narave in lahko vaš denar skopni brez da dobite kakšno novo stranko, zato se je potrebno osredotočiti na ključne besede, ki izražajo potrebo po fizioterapevtski obravnavi.


V tem primeru bodo koristile besedne zveze kot so: fizioterapija Maribor, fizioterapija cena, samoplačniška fizioterapija, manualna fizioterapija ipd. Odvisno tudi od storitev in lokacije, saj na podlagi tega ciljamo bolj ozko in učinkovito.


Besedne zveze, ki so preveč splošne ali pa celo nepovezane in niso tako učinkovite za povečanje prodaje pa so na primer: študij fizioterapije, bolečina v rami, poškodba kolena ipd.

2. Možno je začeti z manjšimi stroški oglaševanja


Google Adwords oglaševanje je možno začeti uporabljati z manjšim oglaševalskim budgetom in manjšimi stroški. Adwords oglaševanje zato pride v poštev tudi za manjša podjetja. V tem primeru se oglaševanje zastavi bolj ozko in ciljano, saj je primarna želja oz. cilj vsakega manjšega podjetja dvigniti povpraševanje in prodajo, šele nato pa pride na vrsto “brand awareness” in podobno.

Sigurno je že vsak od vas naletel na Google Adwords oglas. Ravno včeraj sem iskal po spletu zobno ščetko Curaprox, saj jih imam osebno najraje. Ker sem vedel, da jo želim kupiti preko spleta, sem vtipkal v Google kar zobna ščetka curaprox nakup in Google mi je prikazal tole:




Čeprav je bilo pod oglasi še mnogo spletnih strani, sem že v prvem oglasu videl, da prodajajo ščetko po spletu, da je posebna akcija in bom nekoliko prihranil, zato nisem iskal dalje. S tem ko sem dodal svojemu iskanju besedo nakup sem izrazil svojo potrebo po nakupu in prikazal se mi je ustrezen oglas s ponudbo ustreznih izdelkov

3. Natančno ciljanje na podlagi lokacije


Še ena stvar, ki dela Google Adwords oglaševanje še toliko bolj učinovito, je segmentiranje ciljne skupine na podlagi lokacije. Prikazovanje oglasov lahko nato prilagodimo na podlagi mest in okolice, ki jo določimo.


Poleg tega lahko sestavimo oglase dosti bolj namensko. Ti lahko bolj neposredno nagovarjajo ljudi v mestu ali na določeni lokaciji, da se odločijo za nakup zaradi določenih prednosti in same lokacije. Poglejmo razlike med tema oglasoma:




Če ste iz Maribora, na kateri oglas bi prej kliknili? Pri spodnjem smo dodali še razširitev lokacije in v besedilo oglasa vključili Maribor, saj vemo, da je tako veliko večja verjetnost, da bo oseba kliknila na oglas.

4. Google Adwords oglaševanje ima visok ROI


Google Adowrds oglasi so lahko ob pravilni izvedbi zelo učinkoviti. Splošno znano je, da se ponašajo z visokim ROI (return of investment). To pomeni, da za vsak vložen euro pridobite s konverzijami veliko več.


Adwords oglasi funkcionirajo na način, da oglaševalec plača šele, ko uporabnik pritisne na oglas, kar pa pomeni, da ga vsebina oglasa najverjetneje zanima.


To je tako, kot bi za vsak vstop mimoidočega v fizično trgovino plačali določeno vsoto, samo da gre tukaj za spletno stran ali trgovino in si obiskovalci pogledajo vaše produkte na spletu, namesto na policah. Torej če zaradi interesa vstopijo v trgovino obstaja velik potencial, da bodo izvedli nakup.

5. Natančno merjenje rezultatov


Merjenje rezultatov je lahko dokaj enostavno, če vemo kaj spremljati. Pri vzpostaljanju kampanje je potrebno povezati Google Adwords in Google Analytics ter morebitna ostala orodaj za anlitiko, da lahko tekom oglaševanja vidimo, kateri oglasi, ključne besede, pristajalne strani na spletni strani funkcionirajo in katere stvari je potrebno optimizirati.




Tako kot pri Facebook oglaševanju ima tudi tukaj močan vpliv na prikazovanje oglasov in strošek oglaševanja t.i. “Quality Score”. Odvisen je od veliko dejavnikov, o katerih bomo naslednjič.

6. Adwords oglaševanje lažje in hitrejše od SEO optimizacije


SEO optimizacija je lahko zelo zahtevna in pa predvsem dolgotrajna. Predno so vidni rezultati lahko zamudimo ogromno priložnosti. Tukaj pride v igro Google Adwords oglaševanje.


Z Adwords oglasi pridemo s pravilno tehniko draženja in oblikovanja oglasov na vrhnja mesta v iskalniku, ki so prikazana tudi nad organskimi rezultati. Tako da vbistvu z Google oglaševanjem prekašamo oz. prehitimo SEO optimizirane strani. S tem pridobimo konkurenčnno prednost in prikažemo oglase pravim ljudem.


Na ta način si povečamo možnost konverzije in pa na prvem mestu predvsem kvalitetne obiskovalce spletne strani, na katere bi samo s SEO optimizacijo morali čakati kar nekaj mesecev.

Za konec


Nekateri si sploh ne znamo predstavljati, koliko denarja gre globalno vsako leto za Google oglaševanje. To so milijarde!!! Po svetu izkorišča oglase veliko več podjetij, kot pri nas in kljub vsej konkurenci še vendo trdijo, da je to eden njihovih najboljših marketinških kanalov. Ni slabo, kajne?


Torej ali je Google Adwords oglaševanje res zlata jama? Jaz bi rekel, da vsekakor, me pa zanima kaj imate vi za povedati. Oglašujete preko Googla vendar vam še vedno denar uide tu in tam pri zadnjih vratih?


Z veseljem delimo z vami še kakšne nasvete, pošljite nam sporočilo. ;)

Delite s prijatelji:
Marko Berlan
Marko Berlan
Ključni člen med analitiko in oglaševanjem. Je mnenja, da mora za vse obstajati razlog in da je zmeraj mogoče stvari še izboljšati.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja