Oglaševanje na Facebooku nam želijo vse bolj približati in s tem poskrbeti, da bomo čim več zapravili za oglase. Veliko funkcij, ki jih promovira Facebook za oglaševanje, je za večino uporabnikov prezapletenih. Tukaj pridejo v igro konverzije po meri.
Za nekatere je uporaba Facebook pixla zapletena. Predvsem ustvarjanje eventov in dodajanje specifičnih kod za sledenje na posamezne podstrani itn. Poglejmo, kako lahko z osnovno nameščenim pixlom prav tako s pomočjo konverzij po meri spremljamo različna dejanja na naši spletni strani.
Facebook konverzije po meri nam pomagajo ustvariti konverzije brez dodajanja ali spreminjanja kode za sledenje na naši spletni strani.
Večina nas ni prvovrstnih programerjev, temveč nam v večini primerov nekdo pri tem pomaga. V tem primeru moramo neprestano prelagati delo na ostale ipd. Konverzije po meri lahko upravljamo znotraj Facebooka in ne potrebujemo programerske pomoči.
Predvidevam, da že vsi poznate Facebook pixel. V primeru, da ne - na kratko povedano, Facebook pixel je posebna koda za sledenje, ki se namesti na spletno stran. S pomočjo le-te lahko natančno spremljamo kateri obiskovalci so ne samo prišli na spletno stran zaradi Facebooka, temveč katere strani so si ogledali, katere konverzije opravili, morebitni nakup, prijavo na e-novice itd.
Glavna prednost konverzij po meri je torej enostavnost uporabe in prilagodljivost. Dogodkom na spletni strani sledimo na podoben način, ampak veliko bolj enostavno, če nismo programerji. Poglejmo kako ustvarimo konverzije po meri...
Za ustvarjanje konverzij gremo v Facebook Advert Manager in v zgornjem meniju poiščemo Custom Conversions. Do konverzij po meri lahko dostopamo tudi preko te povezave.
Nato pritisnete “Create Custom Conversion”. Tukaj lahko tudi vidite vse svoje custom konverzije. V primeru ustvarjanja večih bodite pozorni na število, saj jih lahko ustvarite do 40.
Pojavi se vam okno, kjer vnesete nastavitve. Bodite pozorni, da je izbrano vaše ime pixla in da vnesete pravilne podatke.
Naredimo primer za ustvarjanje konverzije nakupa.
Za ustvarjanje konverzije po meri za nakup moramo vedeti katera stran se pokaže po opravljenem nakupu. Ponavadi so to t.i. “Thank you” strani, kjer je obiskovalec obveščen, da je bil nakup uspešno opravljen. URL izgleda na primer takole: www.reflektor-marketing.si/hvala-za-klik
To URL povezavo uporabimo kot izhodišče, saj je vsak, ki se mu bo ta stran prikazala, opravil nakup. Pod kategorijo izberemo “Purchase”, za lažje nadaljnje spremljanje analitike konverzij in da lažje oglase optimiziramo za povečevanje nakupov.
V naslednjem koraku izberemo še ime konverzije, v našem primeru Nakup (morda še ime spletne strani) in po želji še opis in vrednost konverzije.
Vrednost konverzije je dobro nastaviti zaradi oglaševanja za povečanje konverzij, saj vam ob pravilnih nastavitvah lahko Facebook pomaga na podlagi preteklih podatkov in vrednosti konverzije ciljati in poiskati ljudi, ki bodo bolj verjetno opravili konverzijo.
Sedaj lahko ustvarimo kampanjo za sledenje in merjenje konverzij s pomočjo Facebook pixla. Predlagam le, da conversions kampanj ne ustvarjate, dokler nimate zabeleženih vsaj 20 konverzij, s pomočjo katerih boste vi in Facebook lažje razumeli svoje obstoječe in potencialne kupce ter jih lažje segmentirali.
Upam, da sem vam ustvarjanje konverzij po meri nekoliko olajšal. V poštev pridejo predvsem pri tistih, ki nekaj časa namenjate Facebook oglaševanju in bi želeli bolj podrobno slediti konverzijam, ki se zgodijo zaradi oglaševanja.
Še en kratki namig - Facebook šteje kot konverzijo tudi, če si je nekdo vaš oglas le ogledal, nato pa vtipkal v brskalnih vašo spletno stran in opravil nakup. V tem primeru bo prišlo do razlike v podatkih na Facebooku in v Google Analytics, saj bosta konverzijo beležila vsak po svoje.
Kaj pa vi? Uporabljate konverzije po meri in sledite učinkovitosti oglasov?