Socialna omrežja so v zadnjih letih doživela gromozanski razvoj in mi z njimi. Vedno več komuniciranja se izvaja preko digitalnih kanalov, vedno več podjetij pa se sprašuje, ali je to res kanal, ki ga tudi sami potrebujejo. V ta napisali smo za vse tiste, ki še ne uporabljate socialnih omrežij ali v njih dvomite, zapisali 9 razlogov, zakaj se splača vložiti čas in denar v socialna omrežja.
Vsebino smo tudi zapisali, v primeru da si želite še posebej prebrati:
Socialna omrežja so vedno bolj razširjen marketinški kanal, katerega se poslužuje veliko podjetij. Predvsem zaradi učinko- vitosti povezovanja z ljudmi in ostalih prednosti, ki smo jih spodaj opisali.
Socialna omrežja pripomorejo k prepoznavnosti podjetja in zavedanju potrošnikov o blagovni znamki. Prepoznavnost podjetja koristi predvsem na daljši rok.
Povezovanje z ljudmi, ki nam sledijo in nas spremljajo na socialnih omrežjih gradimo poseben odnos.Predvsem pri objavljanju vsebine in objav, ki so ljudem še posebej zanimive, si o nas ustvarijo pozitivno mnenje.
Ljudje se velikokrat odločijo kontaktirati podjetje kar preko socialnih omrežij, zato jim lahko z dobro podporo hitro pomagamo in si zagotovimo nekaj dodatnih točk.
Odnos, ki ga ustvarimo s povezovanjem z ljudmi, pripelje tudi do večjega zadovoljstva in zvestobe odjemalcev. Kar pa pomeni večji in zanesljiv prihodek.
Socialna omrežja pa niso namenjena le komuniciranju in vzpostavljanju pozitivnih odnosov. So tudi odličen vir obiskovalcev za spletno stran podjetja. Na socialnih omrežji smo ljudje veliko bolj interaktivni kot drugje, kar se kaže tudi v klikih na povezave do spletnih strani.
Poleg tega pa je cena na klik veliko manjša v primerjavi z ostalimi digitalnimi oglaševalskimi kanali.
Socialna omrežja povečujejo konverzijo na spletnih straneh zaradi večje vpletenosti ljudi v blagovno znamko in neprestanega spremljanja produktov le-te. S pravilnim načinom komuniciranja lahko močno vplivamo na stopnjo konverzije.
Na povečanje konverzije in vrednost nakupa pa izjemno vpliva možnost ciljanega oglaševanja.Socialna omrežja so znana po svojem merljivem in natančnem oglaševanju, saj lahko oblikujemo oglase na podlagi starosti, lokacije, spola, izobrazbe, interesov, delovnega mesta, zanimanja, na podlagi povezav z drugimi stranmi, interesnimi skupinami ipd.
V Sloveniji je najbolj razširjeno omrežje Facebook, ki pa ima še posebej dobro razvito ciljno oglaševanje, katero je dobro izkoristiti.
Google in ostali internetni velikani dnevno spreminjajo kriterije za prikazovanje spletnih strani na vrhu rezultatov v spletnih iskalnikih.
Socialna omrežja so ena izmed dejavnikov, ki vplivajo na višji ranking spletne strani podjetja in posledično tudi na pozicijo. Potrebno pa je biti ažuren in uspešen, saj nas le profil z interakcijo sledilcev nagradi z boljšim SEO rezultatom.