Dandanes že vsi govorijo o vsebinskem marketing, zakaj je dober, da je to prihodnost marketinga in tako naprej. Še vedno pa prihaja večina teh besed iz ust nas, ponudnikov marketinških storitev.
Vendar pa to ni zato, ker bi želeli le prodati svoje storitve, temveč ker vemo, koliko potenciala se v vsebinskem marketingu skriva. Poleg tega pa imamo vpogled v analitične podatke naročnikov, s katerimi se poslužujemo vsebinskega marketinga, ki očitno kažejo v prid le-tega.
Odločil sem se zapisati nekoliko daljši seznam prednosti vsebinskega marketinga, da vam pomagam pri boljši predstavi in morda spremenim vaš pogled nanj.
Prepoznavnost podjetja pripomore k poslovanju podjetja in uspešnosti predvsem na daljši rok, kar pa je cilj vsakega dobrega poslovneža. Če pomislite, se lahko skoraj zagotovo spomnite kakšnega podjetja, čigar članke ste prebirali.
Sam lahko rečem, da si nezavestno, včasih tudi zavestno, veliko bolj zapomnim podjetja, ki objavljajo koristne članke, saj jih z veseljem prebiram. “Point” tega je, da z relevantno in koristno vsebino posrkbimo, da si nas ljudje zapomnijo.
Ljudje iščejo različne članke in objave po spletu z namenom, da izvedo nekaj novega o tistem, kar jih zanima. Na primer, če nekdo vnese v iskalnik kako narediti vaflje, želi prebrati članek, ki ga bo naučil narediti vaflje. S pravo vsebino ga bomo torej izobrazili oz. podučili o pečenju vafljev. Poleg tega pa se bo v primeru zadovoljstva z vsebino z veseljem vrnil na našo stran in si ogledal še kaj več o vafljih in ostali vsebini.
Če se želimo predstaviti v očeh bralcev kot kvalitetno podjetje, ki se spozna na svojo dejavnost, je vsebinski marketing ena izmed pravih poti. S koristnimi članki, polnimi pravih informacij in odgovori na morebitna vprašanja bralcev poskrbimo za pridobivanje kredibilnosti in zaupanja v njihovih očeh.
Na SEO optimizacijo spletne strani vpliva ogromno faktorjev, med katere zagotovo spada tudi vsebinski marketing.
Z rednim pisanjem vsebine povečujemo število ključnih besed na strani, s pomočjo vsebine pridobimo nove obiskovalce, več priložnosti za viralnost in povečanje interakcije. Posledično pridobimo tudi povezave na spletno stran, povečanje časa, ki ga obiskovalci preživijo na spletni strani, prav tako s svežo vsebino zrastemo v očeh Googla.
Dolgoročno gledano vsebinski marketing poveča tudi prodajo. Dosti ljudi me sprašuje, koliko časa potrebuje vsebinski marketing, da začne nositi rezultate. Zelo odvisno je od kontinuitete in kakovosti objav, optimizirane spletne strani za konverzije ter distribucije vsebine in promocije.
Poleg tega pa je zelo odvisno tudi od konkurence ter produkta, ki se prodaja. Lahko je viden napredek že v nekaj mesecih, ponavadi pa traja nekje 1 leto za opazne rezultate.
Interakcija na spletni strani je zelo pomembna za vse imetnike spletnih strani. Spletne strani so kot izložbe v trgovini - vsi želimo, da ljudi pritegnejo, da si jih čim bolje ogledajo in se na koncu odločijo, da bodo vstopili in si ogledali različne izdelke. Cilj je ljudi čim dlje zadržati v trgovini, saj je dokazano, da se s tem poveča stopnja in vrednost nakupa.
.Enako je na spletni strani. Cilj je povečati čas, ki ga obiskovalci preživijo na spletni strani, število klikov in obiskov različnih strani, ki si jih obiskovalci ogledajo. Na ta način z njimi gradimo poseben odnos, ki sicer temelji le na podlagi komunikacije preko vsebine, vendar je lahko močnejši kot si predstavljate.
Pri številki #2 sem že omenil, da obiskovalce izobražujemo s koristno vsebino, vendar je koristna vsebina tako pomembna, da si zasluži posebej poglavje.
Najbolj zmotno je mišljenje, ko se ljudje pri vsebinskem marketingu osredotočajo na število besed ali število znakov, saj so nekje prebrali, da Google daljše članke z več ključnimi besedami pozicionira višje. V večini primerov je to sicer res, vendar je koristna vsebina ključnega pomena.
Nihče od obiskovalcev ne bi bral, všečkal, delil vsebine, če ne bi bila koristna, pa bi lahko članek vseboval 10.000 besed. Prvo pravilo, ki ga moramo upoštevati je: KVALITETA PRED KVANTITETO. To pa zato, ker tudi, če bi bili zaradi daljšega prispevka na top 3 poziciji v Google iskalniku, bi večino obiskovalcev izgubili že med začetkom branja.
Spodaj lahko vidite delež od celotnega obiska 2 naših preteklih blog objav. Objava 8 ključnih stvari pri pisanju bloga vsebuje 1743 besed, vendar ima manj ogleda kot objava Zakaj je oglaševanje z Google Adwords zlata jama, ki pa ima 928 besed. V obeh objavah smo se osredotočali na vsebino, število besed je bila le posledica.
Večina ljudi pred nakupom okleva in raziskuje različne možnosti nakupa pri različnih ponudnikih. To je popolnoma normalen odločitveni proces nakupa. V tem obdobju ljudje zbirajo pluse in minuse različnih ponudnikov.
Skozi močan vsebinski marketing jih lažje prepričamo, da smo prava izbira za njihov nakup in da se na stvari spoznamo. Optimalna rešitev je raziskati potencialne kupce do potankosti in ugotoviti njihove pomisleke ter vprašanja med odločitvenim procesom.
S temi informacijami lahko nato oblikujemo in sestavimo vsebino, ki bo neposredno ali posredno odgovorila na njihova vprašanja in razblinila pomisleke.
Zaradi zanimive in koristne vsebine vsebinski marketing sam po sebi poveča število obiskovalcev spletne strani. Poleg tega merodajno vpliva na SEO, ki posledično prav tako poveča število obiskovalcev. Kot tretje pa so takšne vsebine veliko bolj primerne za pridobivanje obiskovalcev preko socialnih omrežij.
Spodaj lahko vidite spremembno obiska pred in po začetku vsebiniskega marketinga pri enem izmed naših naročnikov. Od meseca avgusta in do konca decembra se je število sej s približno 200 na teden povečalo na slabih 2000 na teden.
Odnos med bralci in podjetjem se skozi vsebinski marketing močno spremeni. Odnos postane bolj oseben, bralci tretirajo podjetje kot koristno in zanesljivo, kar se odraža tudi pri dolgoročnih rezultatih in poslovanju podjetja. Z vsebinskim marketingom postanejo podjetja za ljudi bolj dostopna.
Pridobivanje leadov s pomočjo vsebine je eden najbolj učinkovitih načinov. To zajema prijavo na novičke, prijava v zameno za vodiče, e-knjige, recepte, nasvete, priročnike in podobno. Pridobivanje leadov pa ni pomembno le z vidika kdo jih ima več, temveč lahko s pravilnim pristopom in strategijo kouniciranja leade sčasoma pretvorimo v stranke.
Odkar se marketing vedno bolj nagiba k digitalnim kanalom, dajejo poudarek na tradicionalni marketing le še večja podjetja, ki imajo večje oglaševalske budgete. Tradicionalni marketing se težko meri in je v veliki večini primerov dražji od vsebinskega marketinga, kjer pa lahko merimo učinkovitost vsebin in zagotavljamo dolgoročno uspešnost.
Nekatera podjetja se bojijo pokazati svojo človeško plat, saj želijo izgledati profesionalno, vendar ljudem to primanjkuje. Naj vas vprašam, kje se počutite bolj prijetno in z veseljem koristite njihove storitve - v banki za okencem, kjer čakate v vrsti, da vam naveličana delavka izvede nakazilo, ali za mizo pri osebnem bankirju, ki poskrbi za vas kot se spodobi?
Enako je pri vsebinskem marketingu. Obična spletna stran s kontaktnimi podatki je kot naveličana delavka, spletna stran z bogato vsebino pa kot osebni bankir, ki priskoči na pomoč pri katerikoli težavi. Morda smešna prispodoba, vendar ni daleč od resnice.
Kot primer sem našel nasvete NLB, ki se mi zdijo dokaj vredu. Super način izobraževanja in bolj osebnega komuniciranja z obiskovalci. Screenshot:
zbr>Če se lotevate vsebinskega marketinga, ste najverjetneje tudi na socialnih omrežjih. Vsebine, ki jih sestavljamo je potrebno nekje tudi distribuirati. Eno so email novičke oz. email marketing, eden glavnih kanalov pa so socialna omrežja.
Od tukaj dobimo tudi prve bralce. Z delitvijo super vsebine povečamo število všečkov, komentarjev, delitev itd. in posledično tudi uspešnost prisotnosti na socialnih omrežjih.
Ne glede na podjetje lahko skoraj pri vsakem poslu najdemo potencial za vsebinski marketing, tudi če gre za B2B posel. Ljudje na socialnih omrežjih in po spletu izven delovne obveznosti še vedno prebirajo zanimive članke, ne glede na to, ali poslujejo B2B ali B2C. Tukaj pa je priložnost, da vskočimo z vsebinskim marketingom.
Eksperimentiranje je v svetu marketinga nekaj vsakdanjega. S pomočjo vsebinskega marketinga in skozi vsebino lahko najlažje eksperimentiramo in spremljamo, kaj učinkuje in kaj ne, na kaj se bralci odzivajo pozitivno in to prenesemo na druga področja marketinga.
Zaradi vsebinskega marketinga je uporabniška izkušnja na spletni strani veliko boljša. Dobra uporabniška izkušnja zaradi vsebinskega marketinga pomeni, da obiskovalec spletne strani najde ključne informacije, ki jih je iskal, se dodatno izobrazi in za informacije, ki jih je iskal, ne rabi brskati dalje.
Zaradi vsebinskega marketinga pridobi podjetje na kredibilnosti, zanesljivosti, prepoznavnosti in odnosu, vse skupaj pa vpliva na dolgoročno pripadnost strank. Stranke čutijo pripadnost do podjetja, ki je zanesljivo, kredibilno, sposobno, k takšnemu imidžu pa krepko pripomore vsebinski markeitng
Če povzamem vseh 18 prednosti, bi rekel da je vsebinski marketing en univerzalen pristop za izboljšanje prepoznavnosti in pozicioniranja podjetja, ki pa dolgoročno vpliva tudi na prodajo in zadovoljstvo odjemalcev. Se strinjate?
Prepričan sem, da je še veliko več kot teh 18 prednosti, tako da če se še kakšno spomnite, bom zelo vesel vašega komentarja.
3 Comments
koristno. bom takoj uporabil pri svojem poslovanju.
David, me veseli. Sledi še kakšen članek v kratkem 😉
Добрый день!
Необыкновенно интересный сайт.
Масса приколов…Дудка, Альфа, Дудка, МДМА, и т.д.
Доброе пожаловать на сайт:
[b]
https://frankcasinos-play.com/
Порно
казино frank
Наркотики
[/b]